.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال از قهرمان کشتی جوانان آسیادر بابل

با استقبال گرم مسئولان و مردم، قهرمان کشتی فرنگی جوانان آسیا وارد بابل شد.

به گزارش مهر ، بشیر باباجان زاده بعد از ظهر سه شنبه با استقبال محسن نریمان نماینده مردم بابل در مجلس، مسئولان شهری و مردم بابل وارد این شهر شد.

نریمان با تبریک به این کشتی گیر فرنگی کار کشور اظهار داشت: قهرمانان در عرصه های مختلف ورزشی سبب افتخار کشور هستند و باید به آنها توجه شود.

وی توجه به ورزش را جهت ایجاد سلامتی بسیار ضروری برشمرد و افزود: باید فرهنگ ورزش در کشور نهادینه شود و ورزش به عنوان غذای روح بشر در اولویت کارهای فرهنگی قرار گیرد.

رئیس تربیت بدنی بابل نیز شهرستان بابل را مهد پرورش بسیاری از قهرمانان کشور برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران بابلی در رشته های مختلف ورزشی در کشور مشغول فعالیت هستند

غلامرضا رضوی با اشاره به اینکه بسیاری از ورزشکاران بابلی در سطح آسیا و بین المللی خوب درخشیدند، تصریح کرد: این شهرستان از استعداد و پتانسیل بالای ورزشی برخوردار بوده و نیاز است برای توسعه ورزش در این شهرستان اعتبار بیشتری تخصیص یابد.

در مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا که در کشور فیلیپین برگزار شد کشورهای ایران، قزاقستان و ازبکستان به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.